Forum Łysienie.net - Opinie i komentarze na tematy związane z włosami

Poczytaj opinie i komentarze dotyczące problemów takich jak wypadanie włosów, łysienie czy rzadkie włosy.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj



Znalezionych wyników: 2
Forum Łysienie.net - Opinie i komentarze na tematy związane z włosami Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Propecia a tycie
Radko

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 7021

PostForum: Farmakologiczne leczenie łysienia   Wysłany: 2014-02-01, 20:23   Temat: Propecia a tycie
To ja już nie wiem z czego mam zrezygnować, by schudnąć lub choć przestać tyć..
W każdym razie dziękuję za cenne porady, zdecydowałem się nie odstawiać leku, zainteresuję się za to tematem odchudzania..
Inne skutki uboczne hmm raczej nie, nic takiego co mógłbym zauważyć nie wystąpiło, poza tym przyrostem wagi
Libido jest w zupełnym porządku :lol:
  Temat: Propecia a tycie
Radko

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 7021

PostForum: Farmakologiczne leczenie łysienia   Wysłany: 2014-01-30, 14:10   Temat: Propecia a tycie
Cześć,
od roku stosuję lek o nazwie Propecia i zauważyłem znaczny przyrost masy ciała. Początkowo nie byłem tym zaniepokojony, jednak obecnie, gdy moje BMI zagraża zdrowiu zacząłem szukać przyczyny. Trzy miesiące byłem na niskokalorycznej diecie, dodatkowo zacząłem chodzić na basen, a waga jak rosła, tak rośnie.
Moje podejrzenia padły więc na ten lek. Jaka jest szansa, że tycie jest spowodowane jego stosowaniem? W jaki sposób mogę je zahamować? Nie chcę zupełnie ostawiać leku bo zauważam jego pozytywne efekty na swojej głowie.
 
Skocz do:  

Statystyki wizyt z innych stron
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Support forum phpbb by phpBB3 Assistant